Omschrijving & Specificaties
Met HP Priority Access Service heeft uw IT helpdeskteam rechtstreeks toegang tot technisch bekwame remote supportagents. De helpdesk heeft minder telefoontijd nodig doordat reparaties efficiënt worden uitgevoerd en problemen dankzij interne diagnoses sneller zijn opgelost. U bent verzekerd van een wereldwijd consistente ervaring in meer dan 60 landen en 20 talen.
- Uw eigen IT-helpdesk krijgt rechtstreeks toegang tot technisch bekwame remote supportagents die met u praten en problemen direct aanpakken.
- Profiteer van de hulp van een collaboratief IT-team dat uw probleemoplossend vermogen kent en waardeert en dat gebruikmaakt van uw interne diagnoses.
- Uw eigen IT-resources werken efficiënter dankzij online tools waarmee zij snel en gemakkelijk IT-casetickets kunnen openen, volgen en sluiten.
Product Eigenschappen |
Bereikbaarheid van servicedienst |
9 uur per dag / 5 dagen per week |
Onderhoud inbegrepen |
Telefonisch advies |
Prijsbepalingstype |
250+ werkplekken |
Productbeschrijving |
Electronic HP Care Pack Priority Access Service - technische ondersteuning - 4 jaren |
Responstijd |
Volgende beschikbare medewerker |
Type |
Technische ondersteuning |
Volledige contractperiode |
4 jaren |