Omschrijving & Specificaties
HP Priority Management Service biedt alle kenmerken van HP Priority Access Service, zoals directe toegang tot technisch bekwame remote supportagents en een wereldwijd consistente ervaring in meer dan 60 landen en meer dan 20 talen. Daarnaast biedt het een HP wereldwijde supportmanager in uw regio die uw IT-supportbehoeften beheert en daar proactief op inspeelt. Bovendien krijgt u onderdelen met prioriteit, prestatiebewaking, rapporten op executiveniveau en proactieve supportplanning.
- Een wereldwijde customersupportmanager in uw regio beheert uw IT-supportbehoeften en speelt daar proactief op in.
- Minder downtime dankzij toegang met prioriteit tot de onderdelen die u nodig hebt om problemen snel te verhelpen.
- Kies een IT-supportpartner die u helpt de prestaties van uw systeem te bewaken, die rapporten op executiveniveau produceert en proactief plant voor uw supportbehoeften.
Product Eigenschappen |
Bereikbaarheid van servicedienst |
9 uur per dag / 5 dagen per week |
Onderhoud inbegrepen |
Telefonisch advies |
Prijsbepalingstype |
1000+ werkplekken |
Productbeschrijving |
Electronic HP Care Pack Priority Management Service - technische ondersteuning - 3 jaren |
Responstijd |
Volgende beschikbare medewerker |
Type |
Technische ondersteuning |
Volledige contractperiode |
3 jaren |