Omschrijving & Specificaties
HPE Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
- Uw investeringen in HP producten zijn beschermd
- U beschikt over een consistente en voorspelbare support voor een hele afdeling of het complete bedrijf
- Budgetplanning is eenvoudiger dankzij een vaste prijs inclusief onderdelen en arbeidsloon
- U heeft rechtstreeks toegang tot deskundige technici die veel ervaring hebben met het oplossen van problemen
- U kunt kiezen uit diverse niveaus voor reactietijd en reparatietijd
- U verkrijgt snelle en meetbare resultaten
- U beschikt altijd en overal over support
Product Eigenschappen |
Locatie |
Ter plaatse |
Onderhoud inbegrepen |
Onderdelen en werkuren |
Productbeschrijving |
Electronic HP Care Pack Channel Remote Part Hardware Support Post Warranty - uitgebreide serviceovereenkomst - 1 jaar - ter plaatse |
Type |
Uitgebreide serviceovereenkomst |
Volledige contractperiode |
1 jaar |