Omschrijving & Specificaties
HPE Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
- Onze experts staan klaar als u hulp nodig heeft. Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie.
- Onze deskundige experts en efficiënte service en support zorgen dat uw hardware snel weer in bedrijf is.
- Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie.
Product Eigenschappen |
Bereikbaarheid van servicedienst |
9 uur per dag / 5 dagen per week |
Locatie |
Ter plaatse |
Onderhoud inbegrepen |
Onderdelen en werkuren |
Ontworpen voor |
Officejet Pro X476dn MFP, X476dw MFP, X576dw MFP |
Productbeschrijving |
Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty - uitgebreide serviceovereenkomst - 2 jaren - ter plaatse |
Responstijd |
Volgende werkdag |
Type |
Uitgebreide serviceovereenkomst |
Volledige contractperiode |
2 jaren |